Stroj je vybaven převodovkou TUFF TORQ K46 DE. Nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3. Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy. Stroje Panter FD2 a Panter FD2H osazujeme výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 HP a jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení. Mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách. Základní technické parametry: Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod Náprava: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46DE Další vybavení: brzda Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky Řidítka: nastavitelná výškově i do stran Pneumatiky: velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem Vnější obrys kol: 67 cm Hmotnost jednotky: 56 kg Motor: 4-takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV Palivo: benzin Natural 95 Obsah motoru: 190 cm3 Válec motoru: litinová vložka = dvojnásobná životnost motoru Pracovní otáčky motoru: 3.060 ot/min Celkový max. výkon motoru: 6,5 HP/4,8 kW Výkon motoru při 3.060 ot/min: 5,0 HP/3,7 kW Kroutící moment při 3.060 ot/min: 11,5 Nm Mazání motoru: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem Startování motoru: systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče